Artists of Rusty Corners - Laura Zucker

Laura Zucker



Biografie - Laura Zucker despre sine

Sunt o interpretă ce cântă la chitară acustică şi vocal. Materialele sale originale cât şi cover-urile sunt o mixtură unică de folk, jazz, blues şi pop. Cântecele semnate de aceasta sunt pasionale, evocând observaţii ale problemelor de suflet şi lumii în stilul lui Shawn Colvin şi James Taylor.

Cânt de când mă ştiu, începând în oraşul meu natal Highland Park, NJ. Am învăţat să cânt la chitară de la vârsta de 11 sau 12 ani laCamp Speers-Eljabar YMCA din Dingman’s Ferry, PA. Cred că primul cântec pe care l-am cântat vreodată a fost For Your Love sau poate The Cat Came Back. Imi amintesc cum stăteam până in noapte târyiu alături de fratele meu şi sora mea cântând fiecare cântec “G-C-D” care îl puteam şti. Am ascultat, ascultat, ascultat, ascultat muzică. Părinţii mei au cântat din Marais şi Miranda, Kingston Trio, Harry Belafonte, Mozart, Bach; Eu am cântat din repertoriul lui James Taylor, Bonnie Raitt, Van Morrison, Laura Nyro, Aretha Franklin, Motown, the Beatles. Am cântat la WABC-AM alături de Cousin Brucie aşi puţin mai târziu alături de Allison Steele, “The Nightbird” la WNEW-FM ascultând Traffic, Fraţii Allman, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Big Brother şi Holding Company.

Am început să scriu cântece din liceu şi am început să cânt în public la Rutgers University în New Brunswick, NJ. Am cântat solo la chitară acustică şi vocal în cafenele, cluburi, pub-uri universitare din coridorul New York- Philadelphia începând cu anii '80. Am luat o pauză când am urmat Studiile în domeniul dreptului şi am practicat dreptul, dar ştiind că voi avea nevoie de să mă întorc înapoi, mi-am păstrat abilităţile muzicale.

M-am stabilit în CA în 2004. Am aderat la West Coast Songwriters Association (WCSA) şi am început să scriu şi să cânt din nou în îmrejurimi. Am înregistrat primul meu CD “Left Foot Forward” în primăvara lui 2006. În aprilie 2006, “The Confession” a câştigat al doilea mare premiu la Concursul Internaţional al Cântecului al WCSA.


Premii câştigate

"The Confession"---Second Grand Prize, WCSA International Song Contest. , April 2006

"It Was You"---West Coast Songwriters "Best Song 2006", North Bay Open Mic


Discografie

"Left Foot Forward" August 2006
"Barefoot Forward" aşteptat în vara lui 2007


Ascultaţi
folosind Winamp




Download
surse: www.laurazucker.com
www.sonicbids.com/epk/epk.asp?epk_id=78671

Comentarii

Postări populare