Maia Rizescu - un taifun de frunze aurii

In asteptarea ei…



Doare insingurarea,
Sufletul se zbate…
Intre cel de ieri
Intre cel de azi,
Acest strain
Uitat de vremi.

Ce-a fost bine
Ce-a fost rau…
Te intrebi mereu !

De dorul ei,
Prin vise calatoresti
Bratele au amortit,
Intinzandu-le mereu…
Nelinistea si plansul,
Din tine se desprind…

O chemi…
Serafica faptura,
O doresti…
Ti-e dor nebun de ea…
Soapta ta in noapte
O striga mereu…

Si visele au obosit
In asteptarea ei !


maia

============================================

Te iubesc!



"Iluzie este ca dragostea se intalneste, cand ea se invata. Se insala cel ce pribegeste prin viatza, pentru a se lasa cucerit. El afla, prin scurte inflacarari, gustul furtunilor din inima, si viseaza sa intalneasca marea pasiune ale carei flacari sa-l cuprinda pentru vecie"
Antoine de Saint-Exupery


Priveste-n ochii mei iubite,
Dansul iubirii...
Stihul dragostei
Iti inunda auzul...

Te iubesc!

Iubesc surasul,
Ce cu drag mi-l daruiesti...
Iubesc sarutul,
Ce ma ameteste...
Iubesc atingerea,
Ce simtul mi-l trezeste...

Te iubesc!

Te-astept iubite,
Iubirea s-o implinesti...
Pe culmile uitarii,
Sa ma regasesc.

Te iubesc!

Primeste-mi trupul,
Primeste-mi inima,
Primeste-mi viata,
Ce cu drag,
Le daruiesc!

Te iubesc!



maia
23 October 2005

============================================

Asteptari


"O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara." - proverb suedez

plasmuirea
fericirii viitoare...
dragoste
adunata-n aripi
de licurici
strecurata-n
sufletul
intarziatei
singuratati
fara vesminte
se-mbraca
in lumini de scoici
cantec de iubire
asteptari
si dorinti…


maia
26 Martie 2007


Maia Rizescu - Alea jacta est ...

Comentarii

Boeru a spus…
Disiparea prinde bine celor ce se străduiesc încearcând să recompună din atomi întregul.

Postări populare