Theseea - Un tu in doi

Petalele gândurilor le-am îngropat
Dincolo de orizontul sufletului petrecut în umbră.
Alte petale, stigmatizate, au început să-mi crească
Udate de lacrimile acide ale uitării tale.
Mă dor cu fiecare adiere de geană,
Amintindu-mi cum ele ar fi ale mele, dar...
Eu nu sunt şi nu voi fi niciodată a lor.
Tăcerea morţii se pierde în parfumul răsăritului.
Sunetul penei ce dansează pe partituri de hârtie
Aminteşte de secretul uitat cu miros de primavară.
Eu pot fi numai eu, iar tu poti ramane numai tu
Noi... nu am fost noi, am fost un tu in doi.


31 august 2007


Comentarii

Anonim a spus…
Minunat de sensibila, trista si probabil...adevarata! Pentru ca, in general, numai trairile adevarate pot trezi rezonante in ceilalti.
Anonim a spus…
Frumos...mi-a placut

Postări populare