Remembering... Carnavalul de la Venetia


Comentarii

Anonim a spus…
Foarte frumoase pozele. Carnavalul de la Venetia este un eveniment deosebit la care merita sa iei parte macar o data in viata!
Andreea A a spus…
Buna seara!
Am intrat pe google si am dat peste blogul dumneavoasta! Am fost surprinsa sa gasesc imagini cu doua masti facute de mine (cea cu scoici si cea aurie cu pene verzi). Tin sa precizez ca cele doua masti nu se mai gasesc in magazinul interesart din cauza unor conflicte cu proprietara magazinului tocmai din cauza ca isi facea reclama cu mastile mele, fara acordul meu. V-as fi foarte recunoscatoare daca ati putea schimba linkul acestei firme cu linkul meu. http://masti-venetiene.blogspot.com
Aici veti putea vedea mastile cu watermark pentru a putea verifica cele spuse de mine!
Imi cer mii de scuze pentru deranj si astept un raspuns!
Va multumesc pentru timpul acordat!

Postări populare