A fost si ZBB 2009


ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI
30 mai 2009

O zi minunata cu final superkalifragilistik. Mai mult daca spun parca e in plus.
Ma bucur de aceasta manifestare desi eu am fost ZBB-eu doar printr-un afis postat de prietenii mei de la Cenaclul de Seara in multe colturi. Din pacate eu nu am reusit sa ajung avand un program plin de indatoriri intre doua ture de biberoane :)


Oricum doresc sa multumesc din tot sufletul prietenilor mei Gavroche si Lupisor (inima Cenaclului de Seara) pentru prietenia lor sincera si neconditionata.

Comentarii

Lupisor a spus…
La câte faci tu pentru noi , măcar atât să facem şi noi pentru tine... Ca să nu mai spunem că afişul a fost unul dintre cele mai reuşite de la manifestare.
Te iubim necondiţionat, cu tot cu tribul tău..
Gavroche şi Lupişor

Postări populare